5
(4)

برای بازیافت انواع باطری ماشین دستگاه خاصی وجود دارد که کمک می کند تا سرب صفحات مجدد وارد چرخه تولید شود.
باطری هم مانند هر وسیله ای که مصرفی است، دارای قطعاتی است که در صفحات به کار رفته بیشتر از جنس سرب می باشد. این سرب تنها در صنعت باطری ماشین کارایی ندارد و می توان آن را از مواد کاربردی دانست. در دستگاه های مخصوص باطری ماشین بازیافت می شود.
آیا میدانید کدام قسمت های باتری سرب اسیدی بازیافت می شود و شرایط بازیافت چگونه می باشد؟ آیا می دانید، اصلاً چرا نیاز به بازیافت باطری ماشین ها است و این که باطری کهنه با چه شرایطی از صاحبانشان خریده می شود؟
از آن جا که منابع انرژی رو به اتمام هستند، نیاز به بازیافت نه تنها برای باطری که برای هر تولیدی وجود دارد تا بتوان در آینده با کمبود مواجه نشد.
اما در باطری های سرب اسیدی، صفحات، الکترولیت، و ترکیبات سربی بازیافت شود.اما مراحل بازیافت کدام ها هستند؟
در واقع بازیافت در کارخانه ها توسط دستگاه هایی انجام می شود که با کمترین خطر و بیشترین راندمان باشد. اولین موارد بازیافت باطری در در سال 1930 بود که ذوب و احیا صورت می گرفت و کمی هم موجب آسیب به محیط زیست می شد.
تکنولوژی بعدی برای بازیافت پیرومتالورژی است که بر خلاف روش قبلی اصلاً دارای امکان سازگاری با محیط زیست نمی باشد.
اما دستگاه باطری های کهنه از شما توسط شرکت هایی که برای خرید به آن ها مراجعه می کنید بر اساس قیمت روز و میزان ظرفیت یا آمپر باطری خریده می شود و سپس کیلویی در اختیار کارخانه برای بازیافت قرار می گیرد.

820 دستگاه بازیافت انواع باتری ماشین

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
تماس با ما